Zmiana nastawienia dzieci do uczenia się, kształtowanie pozytywnego myślenia o uczeniu się i o własnych możliwościach oraz znajomość technik efektywnego uczenia były tematem warsztatów zorganizowanych dla uczniów klasy trzeciej. W trakcie spotkania przeprowadzonego przez psycholog panią Agnieszkę Sprawkę trzecioklasiści dowiedzieli się, po co i jak efektywnie się uczyć. Ponadto poznali jedną z mnemotechnik ułatwiających naukę ortografii. Praca na warsztatach miała charakter aktywny – uczniowie zdobywali wiedzę poprzez pogadanki, zabawy i gry edukacyjne.
Zmiana nastawienia dzieci do uczenia się, kształtowanie pozytywnego myślenia o uczeniu się i o własnych możliwościach orazznajomość technik efektywnego uczenia były tematem warsztatów zorganizowanych dla uczniów klasy trzeciej. W trakcie spotkania przeprowadzonego przez psycholog panią Agnieszkę Sprawkę trzecioklasiści dowiedzieli się, po co i jak efektywnie się uczyć. Ponadto poznali jedną z mnemotechnik ułatwiających naukę ortografii. Praca na warsztatach miała charakter aktywny – uczniowie zdobywali wiedzę poprzez pogadanki, zabawy i gry edukacyjne.